Veel gestelde vragen
Kunnen jullie vooraf een prijsopgave doen?
“Tot op zekere hoogte kunnen wij dat. Neemt niet weg dat tijdens de reparatie er andere problemen aan het licht komen. In dat geval nemen wij contact op met de klant en overleggen we de mogelijkheden. Op deze manier komt u niet voor zeer afwijkende rekeningen te staan”
Komen jullie ook bij ons aan huis?
“Het antwoord is ja! Voor sommige reparaties is dat zelfs noodzakelijk. Denk aan netwerk en internet problemen. Neemt niet weg dat bij sommige problemen het beter is om de PC/Laptop mee te nemen naar de werkplaats. Denk hierbij aan hardware problemen en herinstallaties. Onze testapparatuur voor hardware staat in de werkplaats”
Nemen jullie ook PC/Laptops over voor remote support?
“Dit doen wij inderdaad. Soms kunnen problemen kort opgelost worden. Dit voorkomt ook voorrijkosten. En sommige klanten wonen in het buitenland. Het overnemen doen wij via aanvraag en via het onderstaande programma”